Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28
Drůbežárna Prace
Školení - Příprava na vinobraní s enologem Karlem Novotným
29
MŠ Bukovany- zahajovací schůzka
30
Drůbežárna ROKUP
31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
Zelenina Juvita
11 12
Knihovna Bukovany
Drůbežárna Prace
13 14 15
16 17 18 19 20
Drůbežárna Rokup
Volby do krajského zastupitelstva
21 22
23 24
Zelenina Juvita
25
Kontejnery na domovní odpad
26 27
Drůbežárna Prace
28 29
30 1 2 3 4 5
Pouť do Koclířova
6
Zájezd Flora Olomouc
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 7:00 - 11:30 12:00 - 15:00
    středa 7:00 - 11:30 12:00 - 15:00
    čtvrtek 7:00 - 11:30 12:00 - 17:00
  2. Telefonické podání: +420 518 618 022
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky
    na adresu podatelna@obecbukovany.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Bukovany, Bukovany 222, 696 31 Bukovany

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 7:00 - 11:30 12:00 - 15:00
    středa 7:00 - 11:30 12:00 - 15:00
    čtvrtek 7:00 - 11:30 12:00 - 17:00
  2. Telefonické podání: +420 518 618 022
  3. Poštou na adresu Obecní úřad Bukovany, Bukovany 222, 696 31 Bukovany
  4. Elektronicky na e-mail: podatelna@obecbukovany.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: 9biatms
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti

  • do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Bukovany, Bukovany 222, 696 31 Bukovany
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno,
    datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.
  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti
o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 61 Kč vč. DPH
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 3 Kč/ks vč. DPH
- oboustranně formát A4 4 Kč/ks vč. DPH
sepsání žádosti A4 37 Kč vč. DPH

Formuláře

Formuláře obecního úřadu