Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28
Zelenina Juvita
29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8
Drůbežárna Prace
9
10 11
Zelenina Juvita
12 13
Přerušení dodávky elektrické energie
OÚ Bukovany, Pošta partner Bukovany
14
Drůbežárna Rokup
15 16
17 18 19 20
Knihovna Bukovany dne 20.2. uzavřena
21 22
Košt pomazánek, únor 2025
Farní ples v Kyjově
23
24 25
Drůbežárna Prace
Zelenina Juvita
26 27 28 1
Fašaňk 2025
2
Drobečková navigace

Úvod > Obec > Hlášení rozhlasu > Informace občanům

Informace občanům



Vážení spoluobčané,

neuběhlo ani pár měsíců a jsme v situaci jako na jaře tohoto roku, ba v ještě situaci horší. Od 5. října je vyhlášen Nouzový stav a ten bude trvat 30 dnů. Setkávání sborů, muzikantů a jakékoliv aktivity na sokolovně v Bukovanech jsou zrušené. Neshlukujte se prosím na hřbitově, veřejných prostranstvích a dodržujte doporučené odstupy. Pravda je taková, že se situace objektivně na Kyjovsku nezlepšuje. Není důvod propadat hysterii či panice, ale je na čase spojit síly. Všichni máme společný zájem a je na Vás, abyste nebagatelizovali rizika s tímto virem spojených a dodržovali doporučení včetně těch, která jsou nepopulární od roušek počínaje, omezením sociálních kontaktů konče. Proto dle nařízení bude pro veřejnost otevřen obecní úřad v pondělí od 10 hodin do 15 hodin a ve čtvrtek od 11 hodin do 16 hodin. Pokud budete cokoliv potřebovat, zavolejte mi. Na obecním úřadě jsem, neboť chod obce musí být zabezpečen. Omezení hodin pro veřejnost je z důvodu i naší bezpečnosti. Respektujte prosím a dodržujte vládou nařízená opatření a nevystavujte se zbytečnému riziku onemocnění jejich nedodržováním a porušováním doporučených základních hygienických postupů.

Je potřeba zbrzdit rychlost, kterou nákaza populací letí a ohrožuje skupiny, kteří nemají silnou imunitu a mají rizikové faktory. Děkuji tímto i lékařům a sestřičkám z naší obce, které jsou v první linii. Nyní je to o odpovědnosti a solidaritě každého z nás.
                                                                                                                                                                                                           Děkuji Vám, starostka